Wednesday 14 February 2018

APA NATURAL SKINCARE MARY JARDIN BOLEH BAGI PADA KULIT ANDA?


BANYAK! 😊

Satu yang pasti, wajah anda bakal dibelai dengan limpahan khasiat bahan organik semulajadi.  Dan anda boleh lah ucap selamat tinggal pada lambakan produk berkimia terlarang yang hanya memudaratkan kulit.

Mary Jardin Natural Organic Skin Care


1) Bayangkan dapat cuci muka dengan sabun susu kambing fresh wangi dari Lavender Essential Oil. Gabungan bersama 9 bahan natural lain termasuk oat organik dan madu yang membantu melembapkan kulit, redakan masalah JERAWAT serta mengatasi masalah kulit kusam.

Testimoni Facial Soap Mary Jardin


2) Diikuti titisan mewah Face Oil; minyak botanik semulajadi yang lansung TAK BERMINYAK. Gabungan Argan oil tulen dari Morocco, Rosehip Oil, Jojoba Oil dan banyak lagi oil untuk melembapkan kulit, mengurangkan masalah blackhead / whitehead, mengecutkan jerawat, kecilkan liang pori dan mengatasi masalah kulit kering. 

Paling best sebab Face Oil Mary Jardin cepat meresap ke dalam kulit dan tidak menyumbat liang pori muka.

Testimoni Face Oil Mary Jardin


3) Baiki masalah kulit dengan Collagen Serum. Serum yang paaaling diminati ramai, lain dari yang lain sebab mengandungi collagen premium dari ikan salmon; 7 kali ganda lebih baik dari talapia collagen dan antara sumber collagen yang paling tinggi.

Serum yang dapat bantu pudarkan JERAGAT dan parut, anjalkan kulit. Bertambah special sebab Serum Mary Jardin ada SPF30 pelindung bahaya sinar matahari. Jadi dah tak perlu nak guna sunblock melekit-lekit lagi. 

 
Testimoni Collagen Serum Mary Jardin



4) Rutin mingguan pula dengan Detox Clay Mask. Berspa di rumah. Efek superb dia dah macam ke facial spa mewah. Ada yang tak pernah DETOKS muka ke? Anda wajib cuba Clay Mask Mary Jardin.

Bantu mengatasi masalah kulit kusam, redakan jerawat, pudarkan parut serta menghilangkan blackhead / whitehead. Siap bermasker, kulit rasa lega, ringannn sangat. Ibarat seguni beban hilang! Toksin dan kotoran dalam pori semua dia bawak lari. Lepas tu mula lah asyik nak sentuh pipi je sebab tak percaya pipi sendiri boleh selicin selembut macam ni :)

Testimoni Detox Clay Mask Mary Jardin

Jadi, bagi yang tercari-cari skincare natural BERKELULUSAN KKMatau yang dah lama impikan penyelesaian masalah kulit secara selamat, bebas merkuri, hydroquinone, dan segala bahan beracun.

Mary Jardin sememangnya tepat apa yang anda cari. Skincare organik natural hasil formulasi seorang doktor tempatan yang mewah dan mampu milik.

Nak dapatkan skincare Mary Jardin dengan harga promo? Hubungi saya SEGERA untuk servis dan konsultasi terbaik InshaaAllah.

Jangan kecewa tak sempat grab bila promo dah tamat dan harga dah kembali asal ye :)


Salam Ukhwah dari saya,

Mary Jardin Kuala Lumpur | Petaling Jaya, Selangor
SMS | Whatsapp: Klik >> 017 9177802
nuruladarahman@gmail.com
FB Page: Nurul Adawiah






No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen :)