Sunday 15 April 2018

Mary Jardin Artisan Cosmetic. Lip Matte Untuk Bibir Kering

MARY JARDIN ARTISAN COSMETIC. LIP MATTE UNTUK BIBIR KERING


Masalah bibir kering sememangnya boleh mencacatkan penampilan seseorang. Tak kira lelaki atau perempuan. Tiada siapa yang suka bila bibir jadi kering mengelupas sampai berdarah. Malah bibir kering yang berlarutan boleh mengundang kesakitan dan rasa yang tak selesa.


 Lip Matte Terbaik Untuk Bibir Kering Malaysia

Selain dari dikaitkan dengan faktor kurangnya minum air, cuaca panas dan juga diet yang tidak sihat, mungkin kita terlepas pandang bahawa antara faktor lain kepada masalah bibir kering adalah penggunaan gincu atau produk bibir yang mempunyai bahan kimia yang memudaratkan bibir.

Sebab itu sangat sangat penting untuk kita semak apa bahan-bahan yang terkandung dalam sesuatu kosmetik sebelum kita memilih untuk membeli. Pastikan produk tersebut bebas kimia yang berbahaya dan selamat digunakan.

Tips Mengatasi Bibir Kering Dan Gelap

Banyak tips yang anda boleh cuba untuk mengatasi masalah bibir kering dan gelap.

Tapi 2 tips menarik yang Ada nak kongsikan ni juga mungkin dapat membantu mengatasi masalah yang anda hadapi:
  • Sapukan Argan Oil pada bibir yang kering. Argan Oil sangat kaya dengan Vitamin E yang dapat membantu melembapkan bibir serta mengelakkan bibir dari menjadi hitam.
  • Sapukan madu pada bibir lebih kurang 15 minit, bilas sehingga bersih. Selain bibir kering, madu juga dikatakan mampu untuk mengatasi masalah bibir gelap.

MJAC Lip Matte Like No Other


Mary Jardin Artisan Cosmetic. Lip Matte Untuk Bibir Kering | Adawiah
Lip Matte MJAC yang bagus untuk bibir kering

Tips lain untuk mengelakkan masalah bibir kering, gelap dan kehitaman adalah dengan memilih produk bibir yang betul dan bebas kimia berbahaya.

Jadi, khas untuk anda yang tercari-cari produk kosmetik yang selamat digunakan, Mary Jardin Artisan Cosmetic (MJAC) bakal keluarkan Lip Matte yang lain dari yang lain.

Apa Istimewanya Lip Matte Mary Jardin Artisan Cosmetic (MJAC)?

1) Berasaskan bahan-bahan semulajadi
Lip Matte MJAC sememangnya lain dari kebanyakan Lip Matte yang ada di pasaran sekarang. Lip Matte yang sangat natural, formulasi dari Dr. Maryam sendiri. 

2) Tidak mengeringkan bibir

Lip Matte MJAC sangat sesuai bagi yang ada masalah bibir kering kerana mengandungi Argan Oil dan Rose Flower Oil, 2 minyak botanik premium yang sangat bagus untuk melembapkan bibir sekaligus mengatasi masalah bibir kering.

3) Tidak menghitamkan bibir
Lip Matte MJAC mengandungi Vitamin E yang bertindak untuk mengurangkan pigmentasi dan mengelakkan bibir dari menjadi hitam.

4) Bahan yang Halal
Lip Matte MJAC menggunakan bahan-bahan semulajdi dari tumbuh-tumbuhan dan tiada bahan bersumberkan hawan. Jadi, ianya adalah Halal.

5) Bebas Plumbum
Plumbum digunakan secara meluas untuk bagi Lip Matte tahan lama serta kalis air. Tapi hati-hati! Plumbum sejenis toksin yang memudaratkan kesihatan untuk jangka masa panjang.

Lip Matte MJAC sememangnya bebas dari Plumbum dan semua bahan kimia yang berbahaya.

Lip Matte MJAC Dengan 10 Pilihan Warna Menarik


Mary Jardin Artisan Cosmetic

Lip Matte MJAC yang bakal release 21 April 2018 dengan pilihan warna yang sangat menarik. Dari color yang soft hingga ke pilihan color yang lebih vibrant mengikut citarasa masing-masing.

Paling penting, ianya adalah pilihan yang lebih selamat. MJAC Lip Matte by Dr. Maryam Aziz, definitely like no other.


Macam mana cara nak dapatkan Lip Matte MJAC?

Mary Jardin Artisan Cosmetic

Pre Order dah pun dibuka. Bagi anda yang tak nak terlepas, segera bertindak sekarang untuk tak terlepas grab Lip Matte MJAC dengan harga special.

Hubungi Ada untuk konsultasi dan servis terbaik InshaaAllah.


Salam Ukhwah dari saya,
Mary Jardin Kuala Lumpur | Petaling Jaya, Selangor
SMS | Whatsapp: Klik >> 017 9177802
nuruladarahman@gmail.com
FB Page: Nurul Adawiah






No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen :)