Saturday 15 July 2017

HANDCRAFTED LUXURY FACE OIL

Super Luxury Face Oil! 😍

Face Oil Mary Jardin dirumuskan dari 100% bahan botanik semulajadi yang menyegarkan kulit kering dan mengembalikan seri wajah. Ia juga dapat mencantikkan tona wajah dan menganjalkan kulit dengan memberikan kesan wajah yang lebih lembut dan berseri.

Face oil juga berfungsi mengawal penghasilan sebum (minyak semulajadi kulit) bagi mengelakkan kulit menjadi terlalu berminyak atau terlalu kering. Malah ia mampu membersihkan wajah hingga ke liang roma (pori) untuk menghilangkan bintik hitam (blackhead) atau bintik putih (whitehead).

Bila liang pori bersih, kulit akan bebas dari blackhead, whitehead, dan jerawat! 😍😍

Face oil ini boleh digunakan sebagai:
  • Pelembap (moisturizer) 
  • Pencuci (cleanser) 
  • Asas solekan (make up base/primer) 
  • Pembersih solekan (make up remover) 


RAMUAN UTAMA



Mengandungi 9 jenis minyak botanik yang sangat mewah serta Vitamin E yang sangat bagus untuk kulit dan TAK MENYUMBAT LIANG PORI!

  1. Argan Oil: Mengurangkan kedutan, membaiki kulit rosak, memudarkan parut dan mencegah keradangan kulit. Kaya dengan vitamin E dan minyak pelembap terbaik untuk masalah kulit kering.
  2. Rosehip Oil: Melindungi dari sinar UV, meratakan warna kulit dan membaiki bekas luka dan stretch marks. Boleh merawat masalah sunburn. Malah merawat ekzema dan kulit kering dengan melembapkan kulit. Antara minyak yang kaya dengan vitamin C (menggalakkan penghasilan kolagen), vitamin E dan A.
  3. Avocado Oil: Mencerah, melembutkan dan meremajakan kulit. Khasiat yang tinggi dalam memelihara kulit dan menangkis radikal bebas.
  4. Sunflower Oil: Melindungi kulit, melembapkan dan melembutkan kulit. Boleh merawat masalah sunburn.
  5. Tea Tree Oil: Membantu mengecutkan jerawat, kutil dan biji kolestrol dengan semulajadi. Malah boleh merawat kesan luka.
  6. Castor Oil: Menghilangkan jerawat dan garis kedutan. Membuang kotoran yang tersumbat dan membersih serta menghidratkan kulit.
  7. Jojoba Oil: Sebagai anti bakteria, agent pelembap untuk kawal penghasilan sebum (untuk kulit berminyak), berkesan dalam menghalang jerawat. Boleh juga merawat masalah sunburn.
  8. Lavender Oil: Anti penuaan dan meremajakan kulit. Merawat luka dan merawat masalah jerawat.
  9. Sea Buckthorn Oil: Mengandungi anti-oksida yang tinggi. Berfungsi menghilangkan jerawat, mengurangkan kesan radang (inflammmation) dan merawat luka/kulit dengan membaiki sel. Kaya dengan vitamin C. Boleh pudarkan parut stretch marks.
  10. Vitamin E: Melambatkan proses penuaan, pengurangkan kesan parut dan mencantikkan kulit.


CARA PENGGUNAAN

Titiskan 1-2 titik atas tapak tangan. Gosok hingga terasa suam dan sapukan pada muka dengan lembut. Sesuai untuk semua jenis kulit.

Gunakan 2 kali sehari, pagi dan malam.





Salam Ukhwah dari saya,

Mary Jardin Kuala Lumpur | Petaling Jaya, Selangor
SMS | Whatsapp: Klik >> 017 9177802
nuruladarahman@gmail.com
FB Page: Nurul Adawiah

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana sudi komen :)